ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2024-2025

Κατά την υλοποίηση της δράσης καλλιεργούνται οι παρακάτω κύκλοι δεξιοτήτων:

Α. Κύκλος των δεξιοτήτων μάθησης : Κριτική σκέψη, Επικοινωνία ,Συνεργασία, Δημιουργικότητα.

Β. Κύκλος των δεξιοτήτων ζωής : Αυτομέριμνα ,κοινωνικές Δεξιότητες ,Πολιτειότητα, Ενσυναίσθηση και ευαισθησία, Προσαρμοστικότητα, Ανθεκτικότητα, Υπευθυνότητα, Πρωτοβουλία, Οργανωτική ικανότητα, Προγραμματισμός, Παραγωγικότητα.

Γ. Κύκλος των δεξιοτήτων της τεχνολογίας και της επιστήμης: Δεξιότητες Μοντελισμού και προσομοίωσης, Πληροφορικός-Ψηφιακός-Τεχνολογικός γραμματισμός, Γραμματισμός στα Μέσα, Ευχέρια στην Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση,Ψηφιακές Ανθρωπιστικές Επιστήμες ,Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο ,Προστασία από εξαρτητικές συμπεριφορές στις τεχνολογίες,  Δεξιότητες δημιουργίας και διαμοιρασμού ψηφιακών δημιουργημάτων, Συνδυαστικές δεξιότητες ψηφιακής τεχνολογίας, επικοινωνίας και συνεργασίας ,δεξιότητες ανάλυσης και παραγωγής περιεχομένου σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα, Δεξιότητες διεπιστημονικής και διαθεματικής χρήσης των νέων τεχνολογιών.

Δ. Κύκλος των δεξιοτήτων του νου : Στρατηγική σκέψη, Επίλυση προβλημάτων, Μελέτη περιπτώσεων (case studies) , κατασκευές, Πλάγια σκέψη.

Προτείνει υπεύθυνη συντονίστρια της παιδαγωγικής ομάδας, που θα αποτελείται από όλους τους εκ/κους του Σχολείου που υλοποιούν στο διδακτικό τους έργο τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων , τη Διευθύντρια του Σχολείου.

ΧΡΟΝ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ- ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ

 

Τάξη ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΥΠΟΘΕΜΑΤΙΚΗ ΤΙΤΛΟΣ

 

Α ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ-ΕΥ ΖΗΝ : ΥΓΕΙΑ Διατροφή-Αυτομέριμνα, Οδική ασφάλεια «Ο Ρούλης ο Τροφούλης και η περιπέτειά του στον κόσμο της υγιεινής διατροφής»
Β ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ-ΕΥ ΖΗΝ Ψυχική και συναισθηματική υγεία- πρόληψη Ο μαγικός κόσμος της τάξης μου
Γ ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ-ΕΥ ΖΗΝ Γνωρίζω το σώμα μου-Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση Γνωρίζω το σώμα μου-όριο το μαγιό μου
Δ ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ-ΕΥ ΖΗΝ Υγεία: Διατροφή, Αυτομέριμνα Τρώω έξυπνα! Νιώθω καλά !
Ε ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ-ΕΥ ΖΗΝ Ψυχική και συναισθηματική υγεία – πρόληψη Το ντόμινο των σχέσεων
ΣΤ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη Εθελοντισμός -Διαμεσολάβηση Σχολικός εκφοβισμός -Σχολική βία-Διαμεσολάβηση
ΧΡΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ-ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ

 

ΤΑΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΥΠΟΘΕΜΑΤΙΚΗ ΤΙΤΛΟΣ

 

 

Α

ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Περιβάλλον Θάλα-SoS-α χωρίς πλαστικά
Β

 

 

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ

 

 Εθελοντισμός – Διαμεσολάβηση Σχολική Διαμεσολάβηση
Γ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ Συμπερίληψη-αλληλοσεβασμός-διαφορετικότητα-  

ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΑΛΛΑ ΙΣΟΙ

 

Δ ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

 

Οικολογία Παγκόσμια και τοπική Φυσική Κληρονομιά

 

 

Βιολογικά Προϊόντα – Ο κήπος μας

Ε ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ

 

Εθελοντισμός – Διαμεσολάβηση  

Ενδιαφέρομαι ……και πέρα απ’ τον εαυτό μου

ΣΤ ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

 

Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά Λευκαδίτικο γλωσσικό ιδίωμα- η ντοπιολαλιά του νησιού της Λευκάδας
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 
ΧΡΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ-ΜΑΡΤΙΟΣ

 

ΤΑΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΥΠΟΘΕΜΑΤΙΚΗ ΤΙΤΛΟΣ
 

Α

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ –

Κοινωνική Συναίσθηση & Ευθύνη

 

Ανθρώπινα δικαιώματα Τα δικαιώματα των παιδιών
Β

 

ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Φυσικές καταστροφές- Πολιτική προστασία “Σεισμός…και τώρα τι κάνω;”
Γ ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Παγκόσμια και τοπική πολιτιστική κληρονομιά Κτίρια παλιά στης πόλης τα στενά
Δ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ –

Κοινωνική Συναίσθηση & Ευθύνη

 

Εθελοντισμός – Διαμεσολάβηση Σχολική Διαμεσολάβηση
Ε ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Φυσικές καταστροφές- Πολιτική προστασία Η Διατροφική Αυτάρκεια στο έλεος του καύσωνα
ΣΤ . ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία Επιχειρηματικότητα – Αγωγή Σταδιοδρομίας -Γνωριμία με τα επαγγέλματα Οι ΤΠΕ αλλάζουν τον επαγγελματικό μας προσανατολισμό ή όχι ;
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 
ΧΡΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΑΠΡΙΛΙΟΣ-ΜΑΙΟΣ

 

ΤΑΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΥΠΟΘΕΜΑΤΙΚΗ ΤΙΤΛΟΣ

 

 

Α

ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ –

Δημιουργική Σκέψη & Πρωτοβουλία

Εκπαιδευτική Ρομποτική

 

Oι μικροί εξερευνητές
Β

 

ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ –

Δημιουργική Σκέψη & Πρωτοβουλία

Steam /Εκπαιδευτική Ρομποτική

 

“Δημιουργία διαφήμισης”
Γ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ –

Δημιουργική Σκέψη & Πρωτοβουλία

 

Εκπαιδευτική Ρομποτική

 

Εκπαιδευτική ρομποτική μέσα από τον κύκλο του νερού και την υδροδυναμική
Δ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ –

Δημιουργική Σκέψη & Πρωτοβουλία

 

Εκπαιδευτική Ρομποτική

 

Σχεδιάζουμε ένα ρομπότ
Ε ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ –

Δημιουργική Σκέψη & Πρωτοβουλία

Steam /Εκπαιδευτική Ρομποτική

 

Οι εποχές του έτους και το κλίμα

 

ΣΤ ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ-ΕΥ ΖΗΝ

 

Γνωρίζω το σώμα μου- Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση Μεγαλώνω – Αλλάζω

 

This entry was posted in Χωρίς κατηγορία. Bookmark the permalink.